امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن عکاسان صنعتی و تبلیغاتی و جهاد دانشگاهی هنر

| |

با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی هنر و انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، تعاملات و همکاری های تخصصی این دو مجموعه گسترش می یابد.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، این تفاهم نامه همکاری طی نشستی با حضور بهزاد رشیدی رییس واحد هنر جهاد دانشگاهی و حامد فضل اللهی مدیرعامل انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی در عصر روز شنبه 9 اسفندماه و با هدف توسعه همکاری های تخصصی مشترک به ویژه با موضوع برگزاری جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی منعقد شد.
درقالب این تفاهم همكاري های طرفین در موضوعاتی همچون برگزاري ششمین جشنواره فيلم و عکس فناوری و صنعتي(فردا)، برگزاري نشست هاي تخصصي و كارگاه هاي آموزشي باموضوع عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، اجرای طرح های مشترک عکاسی، برگزاری دوره ها و ورک شاپ های آموزشی با موضوع عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و همچنین اجرای طرح های مطالعاتی، پژوهشی و خدمات تخصصی همکاری خواهند کرد.
شایان ذکر است در این نشست امین مختاری مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر، صالح گورابی عضو هیات مدیره انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی، امید پورآذر و محمد خیاطی از اعضای انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی از دیگر حاضران این نشست بودند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید