اطلاعیه برگزاری مجازی مجمع عمومی

| |

با گسترده تر شدن پیک پنجم همه گیری کرونا و با توجه به نامه شماره 76473 مورخ 1400/5/4 آقای فرزاد یوسفی مدیر کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به انجمن عکاسان صنعتی، تبلیغاتی و معماری و توصیه این وزارتخانه مبنی بر برپایی مجمع عمومی انجمن به صورت مجازی. تصمیم بر این شد که مجمع عمومی انجمن با 22 روز تاخیر و به صورت کاملا مجازی برگزار گردد. لذا زمان مجمع عمومی انجمن عکاسان صنعتی، تبلیغاتی و معماری به تاریخ 1400/6/3 ساعت 10 الی 12 منتقل گردیده و کاملا به صورت مجازی از طریق پلتفرمی که به زودی اعلام خواهد شد برگزار می‌گردد.

یادآور این نکته هستیم که به دلایل ذکر شده، مجمع عمومی انجمن عکاسان صنعتی، تبلیغاتی و معماری که قرار بود در تاریخ 1400/5/12 در سالن شهناز خانه هنرمندان برپا گردد لغو گردیده و از همه اعضاء محترم خواهشمندیم که در تاریخ 1400/5/12 به خانه هنرمندان مراجعه نفرمایید.

از کلیه اعضا محترمی که قصد نامزد کردن خود برای سمت‌های هیئت مدیره یا بازرس انجمن را دارند خواهشمندیم حداکثر تا تاریخ 1400/5/22 از طریق آدرس ایمیل iranaipa@gmail.com با درج درخواست رسمی خود اقدام به ثبت نام کرده تا هر چه زودتر بسترهای برپایی و رای گیری مجازی آماده گردد.

لازم به ذکر است که آخرین نسخه تدوین شده اساس نامه انجمن که مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته در سایت انجمن جهت مطالعه همه اعضاء محترم بارگذاری گردیده و در روز برپایی مجازی مجمع به تصویب اعضاء خواهد رسید، لذا از همه اعضاء محترم درخواست داریم نسبت به مطالعه اساس نامه انجمن عکاسان صنعتی، تبلیغاتی و معماری اقدام فرمایند.

پنل پیامکی انجمن هم به زودی برای اعضاء با همان شماره موبایلی که در وبسایت انجمن ثبت کرده اند آغاز به کار خواهد کرد و اعضاء محترم از این راه نیز در جریان اطلاعیه های بعدی انجمن عکاسان صنعتی، تبلیغاتی و معماری قرار خواهند گرفت. یادآور می‌شویم که پیامکهای انجمن فقط برای شماره هایی که در سایت انجمن توسط اعضاء درج گردیده و پنل تبلیغاتی آنها باز است ارسال میگردد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید