اطلاعیه – 25 اسفند 1399

| |

با سلام خدمت تمامی اعضای محترم انجمن عکاسان صنعتی، تبلیغاتی و معماری ایران

به استحضار اعضای محترم این انجمن می‌رساند: پیرو نامه‌ی جناب آقای حامد سهرابی، مدیر کل محترم دفتر حقوقی و مالکیت فکری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به شماره‌ی ۹۹/۱۲۲۶۰۱ و تاریخ ۱۳۹۹/۳/۱۱ به کلیه‌ی انجمن‌های موجود فعال در حوزه‌ی فرهنگ، هنر و رسانه، مدت سه ماه از تاریخ انتشار آن نامه، فرصت داده شد تا نسبت به ارسال درخواست تاسیس انجمن‌های صنفی سراسری ذیربط یا تقاضای تبدیل وضع خود و تکمیل مدارک و تحویل آن به کمیسیون یا اداره‌ی کل «سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» اقدام نمایند.

هیئت مدیره‌ی انجمن عکاسان صنعتی، تبلیغاتی و معماری ایران با توجه به این ضرب‌الاجل اعلام شده و نیز پس از مشاوره با اعضای هیئت مؤسس انجمن، اقدام به ثبت‌نام و تکمیل مدارک انجمن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرده و طی ماه‌های گذشته پیگیر این انتقال بوده است. در این راستا رئیس هیئت مدیره به همراه وکیل انجمن، دو بار در کمیسیون ماده‌ی ۴ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت کرده و از اهداف و دغدغه‌های انجمن عکاسان صنعتی، تبلیغاتی و معماری ایران دفاع کرده است.

به شکر ایزد متعال، ثبت انجمن عکاسان صنعتی، تبلیغاتی و معماری ایران در کمیسیون مربوطه به طور سراسری به تصویب رسیده و نامه‌ی آن نیز به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شده که هم‌اکنون وکیل محترم انجمن در حال پیگیری و انجام مراحل اداری آن است.

در این راستا بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ اساس‌نامه‌ی انجمن تحویل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد شد و آگهی رسمی آن نیز در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر خواهد گردید که زمان و نام روزنامه‌ی مربوطه به اطلاع همه‌ی اعضای محترم خواهد رسید. طی این آگهی رسمی، زمان و شرایط تشکیل اولین مجمع عمومی با حضور نماینده‌ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به اطلاع همه اعضای محترم خواهد رسید.

مجید پناهی‌جو
رئیس هیئت مدیره‌ی انجمن عکاسان صنعتی، تبلیغاتی و معماری ایران

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید